|
Історія України
Увага!
Шестикласники, пройдіть обов’язково онлайн-тести за посиланням
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=364271 до 18.04 до 22.00
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=898379 до 22.04 до 22.00
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=777581 до 23.04 до 22.00
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=624813 до 05.05. до 22.00.
№п/п
|
Дата
|
Тема
|
Завдання
|
Примітка
|
1
|
12.03
|
Військова експансія Риму
|
Опрацювати с.172-176 викон. Завд.1-4 с175-176 (письмово)
|
|
2
|
16.03
|
Диктатура Цезаря
Римська імперія. Октавіан Август
|
Читати с.185-189 викон. Завд.1-4 с.189(письмово)
Чит.с.189-194 вик.завд.1-4с.193-194(письмово)
|
|
3
|
19.03
|
Практичне заняття
|
Виконати письмово практичне заняття №10 с.209
|
|
4
|
30.03
|
Пантеон римських богів. Римське право.
Мистецтво Давнього Риму
|
Опрацювати с.209-215 (читати)
|
|
5
|
02.04
|
Урок узагальнення
|
(виконати тести, які розміщені на сайті школи)
|
Переслати на Viber
0966609940
|
6
|
06.04
|
Кризові явища в Римській імперії
|
Читати с.215-219, виконати завд.2.с220(письмово),вивчити визначення понять
|
|
7
|
09.04
|
Виникнення і поширення християнства
|
Читати с.204-208,записати дати, визначення понять, виконати завд.1,2 (письмово)
|
|
8
|
13.04
|
Розпад Римської імперії
Походження слов’янських народів
|
Читати с.218-221, виконати завд.3,4 с.220 (письмово)
|
|
9
|
16.04
|
Суспільне і господарське життя і духовний світ
Передумови розселення слов’ян
|
Опрацювати текст підручника с.221-223 , виконати завдання із практичного заняття (завдання 1,2,3 – письмово)
|
|
10
|
23.04
|
Анти і склавини на теренах України
|
Опрацювати інформацію, зробити короткий конспект
|
Інформація розміщена на сайті школи
|
№п/п
|
Дата
|
Тема
|
Завдання
|
Примітка
|
1
|
27.04
|
Практичне заняття
|
Виконати письмово практичне заняття на контурній карті позначити прабатьківщину слов’ян та напрямки їх розселення
|
Здати після закінчення карантину
|
2
|
30.04
|
Урок узагальнення
|
(виконати тести, які розміщені на сайті школи)
|
Переслати на Viber
0966609940
|
3
|
04.05
|
Причини зникнення стародавніх цивілізацій
|
Прочитати с.97-101 виконати завд.1,2,3 с.101 (письмово)
|
|
4
|
07.05
|
Сучасні цивілізації на мапі світу
|
Опрацювати с.102-105 (читати),підготувати письмову інформацію про сучасні цивілізації
|
Використати мережу Інтернет
|
№ п/п
|
Дата
|
Тема
|
Завдання
|
Примітка
|
1
|
14.05
|
Китайська цивілізація
|
Опрацювати с.77-85 викон. Завд.1-43 с .85 (письмово)
|
|
2
|
18.05
|
Індійська цивілізація
|
Читати с.69-77викон. Завд.1—2 с.73 (письмово)
|
|
3
|
21.05
|
Ісламська та інші цивілізації
|
Знайти інформацію в Інтернеті і коротко записати у зошит
|
Скористатися мережею Інтернет
|
4
|
25.05
|
Практичне заняття
|
Описати культуру ,суспільне життя та господарство Китаю та Індії
|
Здати до 20.05
|
5
|
28.05
|
Урок узагальнення
|
(виконати тести, які розміщені на сайті школи)
|
Здати до 20.05
|
Тестові вправи на тему: «Становлення античної грецької цивілізації».Завантажити
Склавини й анти на теренах України
Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів 6 класу з теми: «ВИТОКИ ЄВРОПЕЙСЬКОЇ ТА ІНШИХ СУЧАСНИХ ЦИВІЛІЗАЦІЙ»
|
|