Увага!
Шестикласники, пройдіть обов’язково онлайн-тести за посиланням
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=364271 до 18.04 до 22.00
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=898379 до 22.04 до 22.00
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=777581 до 23.04 до 22.00
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=624813 до 05.05. до 22.00.
№п/п |
Дата |
Тема |
Завдання |
Примітка |
1 |
12.03 |
Військова експансія Риму |
Опрацювати с.172-176 викон. Завд.1-4 с175-176 (письмово) |
|
2 |
16.03 |
Диктатура Цезаря
Римська імперія. Октавіан Август |
Читати с.185-189 викон. Завд.1-4 с.189(письмово) Чит.с.189-194 вик.завд.1-4с.193-194(письмово) |
|
3 |
19.03 |
Практичне заняття |
Виконати письмово практичне заняття №10 с.209 |
|
4 |
30.03 |
Пантеон римських богів. Римське право. Мистецтво Давнього Риму |
Опрацювати с.209-215 (читати) |
|
5 |
02.04 |
Урок узагальнення |
(виконати тести, які розміщені на сайті школи) |
Переслати на Viber 0966609940 |
6 |
06.04 |
Кризові явища в Римській імперії |
Читати с.215-219, виконати завд.2.с220(письмово),вивчити визначення понять |
|
7 |
09.04 |
Виникнення і поширення християнства |
Читати с.204-208,записати дати, визначення понять, виконати завд.1,2 (письмово) |
|
8 |
13.04 |
Розпад Римської імперії Походження слов’янських народів |
Читати с.218-221, виконати завд.3,4 с.220 (письмово) |
|
9 |
16.04 |
Суспільне і господарське життя і духовний світ Передумови розселення слов’ян |
Опрацювати текст підручника с.221-223 , виконати завдання із практичного заняття (завдання 1,2,3 – письмово) |
|
10 |
23.04 |
Анти і склавини на теренах України |
Опрацювати інформацію, зробити короткий конспект |
Інформація розміщена на сайті школи |
№п/п |
Дата |
Тема |
Завдання |
Примітка |
1 |
27.04 |
Практичне заняття |
Виконати письмово практичне заняття на контурній карті позначити прабатьківщину слов’ян та напрямки їх розселення |
Здати після закінчення карантину |
2 |
30.04 |
Урок узагальнення |
(виконати тести, які розміщені на сайті школи) |
Переслати на Viber 0966609940 |
3 |
04.05 |
Причини зникнення стародавніх цивілізацій |
Прочитати с.97-101 виконати завд.1,2,3 с.101 (письмово) |
|
4 |
07.05 |
Сучасні цивілізації на мапі світу |
Опрацювати с.102-105 (читати),підготувати письмову інформацію про сучасні цивілізації |
Використати мережу Інтернет |
№ п/п |
Дата |
Тема |
Завдання |
Примітка |
1 |
14.05 |
Китайська цивілізація |
Опрацювати с.77-85 викон. Завд.1-43 с .85 (письмово) |
|
2 |
18.05 |
Індійська цивілізація |
Читати с.69-77викон. Завд.1—2 с.73 (письмово) |
|
3 |
21.05 |
Ісламська та інші цивілізації |
Знайти інформацію в Інтернеті і коротко записати у зошит |
Скористатися мережею Інтернет |
4 |
25.05 |
Практичне заняття |
Описати культуру ,суспільне життя та господарство Китаю та Індії |
Здати до 20.05 |
5 |
28.05 |
Урок узагальнення |
(виконати тести, які розміщені на сайті школи) |
Здати до 20.05 |
Тестові вправи на тему: «Становлення античної грецької цивілізації».Завантажити
Склавини й анти на теренах України